Laatste wijziging: 22-03-2025
Bij Funlabz.nl willen we dat je tevreden bent met je aankoop. Echter, gezien de aard van de producten die wij verkopen, hebben wij een strikt beleid met betrekking tot retouren en terugbetalingen. Lees hieronder meer over ons retour- en terugbetalingsbeleid
Geen Retouren of Terugbetalingen
Funlabz.nl accepteert geen retouren of terugbetalingen voor de producten die je via onze website hebt aangeschaft. Dit beleid van toepassing op alle bestellingen, ongeacht de reden van retour. Zodra een bestelling is verzonden, kunnen wij de producten niet meer terugnemen of terugbetalen.
Dit betekent dat, nadat een bestelling is geplaatst en verzonden, wij geen verzoeken voor terugbetaling of retouren in behandeling nemen. We raden je aan om goed te controleren of de producten die je bestelt overeenkomen met wat je zoekt.
Annuleringen van Bestellingen
Je kunt je bestelling alleen annuleren zolang deze nog niet is verzonden. Zodra de bestelling het magazijn van Funlabz.nl heeft verlaten, kunnen we geen annulering meer verwerken en zal de bestelling niet meer geaccepteerd of geannuleerd worden.
Defecte of Verkeerde Producten
In het geval dat je een defect of verkeerd product ontvangt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We streven ernaar om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Als er sprake is van een fout van Funlabz.nl, kunnen we het verkeerde of beschadigde product vergoeden, maar geen retouren of terugbetalingen aanbieden voor andere redenen.
Verantwoordelijkheid voor Bestellingen naar het Buitenland
Voor bestellingen die naar het buitenland worden verzonden, is de klant zelf verantwoordelijk voor het naleven van de wet- en regelgeving in het land van bestemming. Funlabz.nl is niet aansprakelijk voor problemen die zich voordoen bij het importeren van producten in andere landen, inclusief douaneproblemen of juridische complicaties. Bestellen naar het buitenland gebeurt volledig op eigen risico van de klant.
Aansprakelijkheid en Verlies tijdens Verzending
Funlabz.nl is niet verantwoordelijk voor verlies, schade of vertragingen die optreden tijdens het transport of de verzending van je bestelling. Zodra je bestelling het magazijn heeft verlaten, ligt het risico bij de klant.